Uanset om du får vand fra et privat vandværk eller fra Arwos, så det er vigtigt at du fortæller os, hvis du har fået foretaget målerskift
Arwos udskifter løbende vandmålere i vores vandforsyningsområde. Du vil typisk modtage et brev, når tiden er moden til at udskifte måleren.
Inden vi kommer og skifter din vandmåler, skal du sikre, at din vandinstallation er tilgængelig og virker.
OBS: I nyere installationer er der to ventiler – en på hver side af vandmåleren. Er det tilfældet gentager du ovenstående punkter på begge ventiler.
Lukker ventilerne ikke for vandet, skal du få en vvs-installatør til at udskifte ventilerne. Det er dit ansvar, at ventilerne virker.
Skulle du i en anden sammenhæng få en vandskade i huset, er det desuden rart at vide, at du kan lukke for vandet.
I enkelte tilfælde er vandinstallationen i så dårlig stand, at vi ikke kan udskifte vandmåleren. I de tilfælde skal du få udført de nødvendige forbedringer, før vi udskifter måleren.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til regningen, affaldsløsningen, spildevands- eller vandforsyningen.
TLF. 76 93 00 00
Vi sidder også klar til at svare på dine spørgsmål på Facebook.
→ ÅbnHar du akut brug for hjælp - eks. ved brud på kloak eller vandledning - skal du ringe til Falck:
TLF. 7022 0366