Du har følgende klagemuligheder, hvis du er utilfreds med en afgørelses, eller ikke mener du er blevet behandlet korrekt.
Hvis du mener, at vi har behandlet dig forkert, er du altid meget velkommen til at kontakte Arwos Kundeservice. Her vil vi forsøge at udrede problematikken – hvad end det kan gøres over en mail, telefon eller et fysisk møde.
Kundeservice træffes på tlf. 76 93 00 00 eller arwos@arwos.dk
Der kan i enkelte tilfælde opstå sager, hvor vi ikke er helt enige. Her har du følgende muligheder:
Siden den 1.oktober 2015 har du som vand- eller spildevandskunde kunnet klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. I første omgang forsøger man at løse tvisten i en mediationsfase. Dvs. styrelsen søger en løsning, som begge parter kan leve med, men som ikke nødvendigvis er juridisk korrekt.
Er dette ikke muligt, overgår klagesagen til Forbrugerklagenævnet.
Du kan læse på: https://www.forbrug.dk/
Kontaktinfo finder du her …
Som affaldskunde kan du kontakt Aabenraa Kommune, hvis der er afgørelser, som du ikke er tilfreds med. Aabenraa Kommune er nemlig myndighed over for Arwos. Det betyder, at det behandler og afgør mulige uoverensstemmelser.
Du kan klage ved at kontakte Aabenraa Kommunes Byg, Natur og Miljøafdeling – via tlf. 7376 7676.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til regningen, affaldsløsningen, spildevands- eller vandforsyningen.
TLF. 76 93 00 00
Vi sidder også klar til at svare på dine spørgsmål på Facebook.
→ ÅbnHar du akut brug for hjælp - eks. ved brud på kloak eller vandledning - skal du ringe til Falck:
TLF. 7022 0366